oldtimes

hej hej ,

kollade in på en god väns blogg nyss och fick syn på en skiit gamal bild från de att vi skulle på bröllop, aah det va faktist en helt oförglömlig kväll med bla mysan som danskade sin egen lilla hittepå dans och massa folk helt nytt va det för mig den kvällen.

bröllopsbilden


har nyss tagit ut laxen från ugnen och väntar på potatisen som kokas färsk på spisen, har gjort jätte god mat idag faktist heppy mee :D

snart kommer bebis hem och vi ska äta och fixa oss och gå ut på bio, vet inte än vilken film men vi hittar vell nott bra.

på måndag är det 3 år sen hon dog, kommer ihåg den stunden, som om det vore igår. saknar ditt mjuka blonda hår och dina smala långa fingrar. saknar ditt söta leende på dina läppar som altid log. dina blå ögon som alltid skrattade, din bleka hy i solljuset den där sista dagen som jag va med dig. saknar dig varje secund och skulle göra allt för att fån den dagen tillbaka och återuppleva den. minna hur dina läppar blev blå och din kropp skakade av kyla men ändå skulle du ligga kvar i vattnet ändå va du så envis den dagen, minns hur vacker du va i din klänning gumman jag har bilder någonstand på datan hos din pappa. gud vad jag saknar alla dom stunder vi upplevde tillsammans. önskar att  jag kunde dra tiden tillbaka och umgåts med dig mer dom sista åren nu är det försent. vet inte om du någongång förstod hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag avgudade dig att jag ville vara du. du hade verkligen det där lille extra som inte många har, hur du än gjorde så blev det alltid bra och jag själv kunde försöka om och om och om igen utan att lyckas. du liksom smälte saman med hela världen. ska lägga upp en bild någon dag när jag är hos mamma. har massa bilder på oss alla, undrar om vi har ngot familjefoto på alla oss? tror inte det för de va alltid någon som va tvungen att ta kortet haha, blev oftast greger eller mamma. jag saknar verkligen dom gamla tiderna när vi åkte i den stora träbåten i havet och fiskade. eller den gången när greger ville visa oss en bäver och han gick runt en hel damm utan att hitta någon och när han kom tillbaka hade han redan missat den för den simade rätt framför ögonen på oss och vi hittade öpå en sång för att alla 3 ville så gärna berätta för han att vi såg den. tror den gick typ så här, vi har sätt en bäver 123 vi har sätt en bäver 123 haha världens sämsta men jag minns den och en lilla melodin sitter fortfarande i huvudet. minns alla såna små saker vi gjorde tillsammas som typ när vi lekte i bäcken och vi fantiserade att vi satt i en jacuzzi när de i verkliga fallet bara va ett pytte litet vattenfall med typ 2 stenar nedanför, men de bubblade iaf och i barns fantasi blir alting verkligt...

tror det räcker för denna gången nu, måste in i köket och fixa till det där lilla extra nu innan amir kommer :)


love lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0