lördag 12 sep

vaknade för en gångs skull med tystnad i huset, bara jag och kärleken där låg utan att säga någonting i flera minuter. Bebisen rörce på sig i magen och än så länge är det bara jag som kan känna av han/hon. så mysig känsla det är amir lägger handen på magen och känner och smeker med sin mjuka hand. är i v 11 nu på måndag går jag in i v 12 helt otroligt hur fort tiden går, snart får vi våran egen lägenhet som vi ska inreda tillsammans och där ska vi starta vårat nya liv tillsammans, eller aah egentligen så gjorde vi det redan i onsdags med en helt underbar dag i slottsskogen vi promenerade i vår egen takt och kollade runt på djuren och naturen helt otroligt vackert va det. jag kännde verkligen att detta ska bli ett helt underbart liv tillsammans med min älskade och snart är det dags att gå på ultaljud me eller aah, den 27 oktober så kanske inte så snart. älskar att känna känslan av att vi är en familj innom kort, eller egentligen så är vi ju redan det fast vår 3e medlem inte kommit hit än men känslan av att den är på väg är helt fantastisk. trodde aldrig att jag av alla bland mina vänner skulle få barn först trodde alltid att de skulle vara reiihan vet inte varför just reihan men det är vad ag alltid trott, att hon skulle gifta sig skaffa barn och hela kittet men nu blev det jag och jag är hur glad som helst inte för att jag är först utan för att jag ska få den där fina gåvan av gud, att jag blir tilldelad livets finaste gåva tillsammans med en person som jag älskar och vet att jag ska leva med resten av mitt liv. det gör mig så lycklig. jag kommer ge dom all min kärlek varje dag i resten av mitt liv tills den dagen jag dör. länktar tills den dagen vi går och köper våra första bebiskläder och nappar och allt det där, när vi handlar bebissäng och allt sånt är så otroligt nyfiken på vem detb är som finns inne i min mage, vem är du? jag vet vem det är, det är den människa som jag, amir och kärleken mellan oss har skapat och den blir så som vi lär den så som vi uppfostrar den. självklart har samhellet så mycket att påverka på barnet, hur det går i skolan hur det är med vänner vad det är för vänner den får. jag önskar mitt barn allt det bästa nu ska jag gå och städa lite och gå och köpa matlagningsgredde så ska jag fixa ihop en skit go potatisgratäng med något gott kött till och en underbar go sallad och duka upp fint tills älsklingen kommer hem kl 3. vi ska ha romantisk dag med god middag och sedan utegång till bio mmmm så mys och det bästa, vi vet att vi kommer hem till tystheten  bara hans lillebror är hemma. U N D E R B A R T ! !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh va mysigt gumman .

2009-09-13 @ 11:27:31
URL: http://thesecreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0