hej älskling..

..jag vill bara berätta för dig att jag tycker väldigt mycket om dig. jag älskar dig ! ska nu berätta min historia om hur vi träffades,

det va vår någongång i mars eller april jag såg dig första gången i trappuppgången jag la direkt märke till din tattoo på underarmen och dina ögon. jag frågade hon som jag va me vem du va och hon sa att du hade frågat henne desamma fast på bosniska. jag minns att jag önskade den kvällen att jag kunde lära känna dig på något sätt men en viss person sa att du inte va en så kallad bra kille, men vem är hon som har rätt att avgöra om vem som är en bra kille? vet nu i efterhand att deva bara för att hon själv ville ha dig, den andra gången jag såg dig va från köksfönstret när du stod utanför med din bil. jag smygtittade ut så ingen skulle se att jag kollade på dig jag va så nyfiken på dig du utstrålade verkligen inre skönhet. den 3 gången jag såg dig va när hon bad mig gå och fråga efter en skruvmejsel för vi skulle fixa möblerna. jag skämdes mycke när jag knackade på din dörr en trappa ner. minns att jag kände min stum när du öppnade, det kändes som jag inte skulle få ut det jag ville säga men jag tog mig samman och vågade fråga tillslut. det va som om min sjärl möte din den kvällen när jag såg in i dina grönbruna ögon och tackade så mycket. du kom upp en stund senare och kollade vad jag gjorde, jag lagade mat minns att jag gjorde kyckling och ris den kvällen. minns att jag blev mycket nervös när du kollade in i köket ville verkligen bara gå med dig och lära känna dig... 4,5 och 6e gången jag såg dig va när jag va ensam och satt i köksfönstret med en kopp te och kollade ut över gården och du va där med din bil som vanligt en av gångerna va mina vänner med mig och jag minns att jag bad min bästa vän att kolla på dig för jag tyckte du va så vacker tänkte ofta på dig, på vad du gjorde och allt vem du egentligen va. jag va så nyfiken och spänd på dig. dagar gick till veckor och till och med månader, jag satt oftast vid datan och bloggade och jag minns en blogg som jag skrev till tania, som ett brev jag minns att jag skrev och önskade mig en männsklig ängel och en dotter. dagar gick igen och jag började så småningom småprata bed brigitta, hon frågade efter en cig en dag andra dagen frågade jag henne. hon frågade efter mitt nr och bad mig komma upp och dricka kaffe, jag minns att jag direkt tänkte på dig och jag vågade inte. jag är så blyg och feg haha. men tiden avgjorde och tillslut så satt jag där i köket och drack kaffe  ena dagen efter andra satt jag där med henne och pratade och drack kaffe och rökte cig, du kom ofta in och vi småpratade du satte dig ofta bredvid mig och va hela tiden nära mig, jag kunde känna dina andetag ibland. en dag satt vi ute på en filt och lekte med amanda och du kom och satte dig med mig och biggi gick och gungade amanda så vi kunde prata, jag blev så stel och blyg du berättade att du ville göra en tattoo med ditt stjärtäcken och där föll jag jag va fast i dig! fullständgt förtrollad av din magi. du frågade om jag ville hyra film och visst varför inte vi åkte tillsamans och jagf minns vad du sa till mig när jag satte på mig bältet, du sa: du kan känna dig säker med mig jag är bästa föraren i hela göteborg haha så va vi framme och vi hyrde film, americsan giggalo faktist haha vi åkte till hemköp och köpte chips och dricka, du frågade vad jag ville ha för dricka på vägen hem och för första gången i mitt liv vågade jag ta en dricka utan att skämmas. du sa att du visste att jag skulle ta vatten, alla tjejer dricker vatten hahahah.. på vägen hem pratade du om någon film som gick på bio och du frågade mig om jag ville gå och se den på torsdagen det ville jag. vi planerade våran första dejt. vi kom hem och vi kollade på filmen och vi satt tätt intill varandra och jag vågade inte röra mig för jag va rädd att du skulle gå bort från mig. filmen va slut och du följde mig upp till lägenheten där va grabbarna som hadde tagit några tjejer för dom visste inte vart dom skulle ta dom, du följde med min in och satt med mig tills jag somnade, dagen efter  pratade alla om hur bra kille du va hur snäll och omtgänksam och hur bra du va mot tjejer. jag fattade att dom ville fixa oss men för mig så va du redan min, jag liksom kände hur vi verkligen hörde ihop. vi hyrde film den dagen me och alla hade somnat och du kysste mig, minns hur underbart det känndes ville inte att kyssen skulle ta slut när filmen va slut gick vi ut i köket och biggi vaknade och kom ut och satt med oss där satt vi alla och kollade ut på en pundare som dansade runt på gården och levde livet haha biggi gick efter en timme och sov men vi satt kvar, vi satt där tills 4 på mprgonen och bara kollade du höll om mig och vi va redan då som ett par. tillslut så följde du mig upp och vi kysstes godnatt och gick och du gick ner till dig och jag in till mig, låg och tänkte på dig länge den kvällen hur lycklig jag va att jag började lära känna dig du va bara en våning  under mig, ett ända tag/golv emellan oss vi va så nära men ändå inte tillreckligt nära. dagen efter va det torsdag och jag tvättade med biggi hela dagen och så städade vi du gick och dömde och du kom hem och va jätte glad för vi skulle på bio min kropp va så trött och jag kände verkligen hur lite lust jag hade att gå ut den kvällen, inte för att jag inte ville vara med dig för det ville jag mer än gärna vi hyrde film den kvällen me och åt pizza. myspys dagen efter va det fredag jag va i stan med theres och kollade på klänning till hennes födelsedag på kvällen ville vi gå ut och jag bad dig att följa med mig men du gick och kollade på bio med grabbarna och sen kom du efter det och vi satt där du jag tess och hennes kille och pratade och så åkte vi hem sen, den kvällen sov vi tillsammans och magiska saker skedde. dagen efter frågade du mig om jag ville vara med dig och det ville jag. din mamma och pappa kom hem från bosnien dagen efter och du kom upp till mig och frågade mig lite saker, dom hade blandat ihop mig me någon annan och trodde jag va en dålig tjej med missförstånd är lätt att skaffa och lika lätt att lösa :) vi va ute varje dag och badade på olika ställen med biggi och chango och jasmina och janos och barnen men den bästa dagen va när vi åkte bara du och jag till havet och låg och solade och gick längst havskanten längs med stranden ag badade, du fegade haha du skyllde på att du va ny tattuerad (aah, du gjorde den tattoon med ditt stjärntecken på din handled så fin är den) men jag vet att du tyckte att det bara va kallt hahah. iaf vi bodde hos biggi och chango ett tag och så åkte du till bosnien och jag kände hur min sjärl saknade dig varje dag. jag började känna mig konstig och jag mådde illa ofta och så, jag frågade biggi hur man märker att man är gravid och hon berättade precis som om hon pratade åt mig började förstå att jag va gravid men vågade inte hoppas för mycket. men hon gick med mig till ungdomsmottagningen och jag gjorde ett test, jag va gravid! ringde dig direkt och berättade och du blev glad precis som jag. och nu har det gått ytterligare några månader och vi ska bli en familj, vi flyttar snart in i våran lägenhet som vi tillsammans ska inreda med kärlek. vem kunde ens ana att detta skulle hända? jag såg dig en gång och jag va fast i dig. nu är du min man och jag älskar dig mer än allt på jorden och vi är snart en familj, du jag och våran bebis ler varje morgon när jag vaknar med dig och känner hur bebisen rör på sig som om den säger god morgon. tack för allt vad du gör för mig, tack för allt vad du hjälper mig med tack för att du finns för mig och älskar mig varje dag jag ska älska dig varje dag resten av mitt liv tills mitt sista andetag. du är en ängel sänd från ovan till mig mina böner blev hörda när jag bad om en männsklig ängel och en dotter. tack tania tack du gav mig verkligen det bästa snart kommer vi till din grav och jag ska pressentera er för varandra. jag älskar er båda



puss lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0