gårdagen/söndag

blev aldrig bio i lördags men vi gick igår istället efter en heldag av mysys, badade och åt spagetti och köttferssås mmh sen kom amir på den smarta idén om att jag skulle baka en kaka HAHA, det gick ju sådär utan recept, är fruktansvärt kass på att baka utan recept blandade i ägg soker, bakpulver och massa vaniljsocker och smält smör och smält cholkad och blandade ihop det, smeten vagod iaf hahaah men det slutade med att kakan bleb jättestor i ugnen så jag skulle ta ut den och sticka lite i den, brände mig på formen genom handdukarna så jag verkligen kände hur formen gleeed ur mina händer och jag dumfnask står bara och kollar på haha ner ugnslocket och sen en långsam resa ner på golvet och sedan plaask ! där låg den och det blev att tvätta hela mattan och skura av golvet från en smetig gegga som skulle blivit en kaka men det blev den aldrig haha amir kom in helt tyst i köket och bara kollade på mig och sen föll vi båda ut i skratt och vi kom fram till att inta baka utan recept mer. på kvällen gick vi på bio och såg filmen "PRINSESSA" den va rolig faktist, riktigt bra och gissa vad, huvudpersonen i filmen va bosatt i inte minst ALINGSÅS HAHAHAHA men men stoor besvikelse när dom visade staden som dom påstod va alingsås och det inte alls va de. blev faktist lätt irreterad där inne i biosalongenför staden dom visade va inte alls så fin som våran lilla stad är. alingsås är en mysig stad med massa fina gator och gamla fina hus och mysiga caféer och så. när dom visade skolan så va det inte alströmmer som hon borde gått på eftersom det är den enda gymnasieskolan i alingsås blev mycket besviken för såsen är vackrare än den skiten dom visade med massa industrier och steniga blå väggar i skolan bläääääää..... ajaa iaf vi kom hem och deckade direkt haha.

idag blir det att storstäda verkligen! det ser ut som fan här rent ut sagt. juste de vi spelade buzz igår me skiit skoj faktist :D vann alla djurfrågor ;) puss puss och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0