fjäril fjäril och ett vitt sovrum

kära gud kan du hjälpa mig gå igenom dessa dagar av ensamhet? jusst nu känns allting så hopplöst när jag inte längre kan somna med min käraste bredvid mig, det känns som en tung tung massa har tagit över min kropp och dragit ner mig i botten just nu, de gör ont i mina lungor när jag andas även om luften jag drar in i mina lungor är friskare än i stan så känns varje andetag förorenat av sanningen att jag inte andas med honoom. vet inte hur jag ska förklara det med bra ord utan att de ska låta som att jag är helt besatt av han men jag älskar han så mycket att det känns svårt att andas utan honom och mina tankar är hos han hela tiden. det kommer vara så jobbigt nu under dessa veckor men tanken på att vi kommer få det bra efter detta får mig på bättre humör och jag vet jag vet att han älskar mig och kämpar för min skull, för våran skull för våran framtid och våran blivande familjs skull tack amir tack för att du finns för mig. vet inte vad jag ska säga men jag brände mig på ugnen idag när jag grillade kyckling, aaajj de gör fortfarande ont, eller ont? gör de vetkligen ont? jag har en lite större smärt tröskel än att lida av ett litet bränsår på handleden. men jag tror att de är olika smärtor som man känner. de finns så många olika smärtor och kännslor i över huvud taget, smärtan när man bränner sig äär defenitift inte samma smärta som när man saknar, eller kan man kalla att sakna för smärta? enligt mig så kan man göra det i alla fall för jag känner det just nu när jag sitter 8 mil ifrån den man som min sjärl delas med. ni som inte känner mig som läser detta, ni tänker säkert: sheet vilken fjortis men vet ni? jag är inte det så koppla bort den tanken jag är en vanlig tjej som har hittat sin själsfrende. eller vanlig? kan man verkligen kalla någon för vanlig? vad är vanlig och vad är normal? ingen är ju likadan så kan man hitta någon som är den "normala"? vet ni jag är inte normal någonstans och det är jag väldigt glad för. jag är mig själv, den som mina upplevelser och kunskaper har skapat. jag är bara lisa som älskar. ja jag älskar, jag älskar min kille jag älskar vårat blivande barn jag älskar min familj jag älskar alla människor som känner min insida jag älskar naturen och djur, jag älskar att skriva ner alla mina tankar och mina fantasier. på tal om fantasier och drömmar, jag drömmer om ett vitt sovrum med en stor fjäril målad i hörnet på väggen, jag drömmer om en stor säng placerad i mitten och sängbord som matchar sängramen som helst är av mörkt trä, jag drömmer om många kuddar me vita och bega spets lakan på och fluffiga duntäcken som me har spetts på kanterna. drömmer om en hylla som är väldigt enlek men som matchar sängramen och sängbordens färg me foton på oss och minnen som vi kommer att skapa och i fönstret hänger gardiner som går i samma färger som sänglakanens. drömmer om en vit bebis säng med sänghimmel över och små små fjärilar målade i taket över sängen, inte för många bara några stycken så att min fjäril som fladdrar och flyger i magen på mig ska kunna fantisera om något så vackert som  jag gör just nu. fjäril? ja det känns ibland som att det är en fjäril som jag bär på speciellt när min älskade håller sin hand på magen och ler, då fladdrar dn med sina vingar och jag kan se framför mig vilken underbar fjärils far han kommer att bli. jag skulle  aldrig klara detta utan dig du ger mig en sån trygghet och jag älskar allt du gör. tack för att du förstår mig vad jag går igenom just nu. tack älskling tack tack du ska veta att med dig är jag verkligen lycklig men du vet varför jag inte mår så bra just nu och de är bäst att bara vi vet. ska inte skriva ut mig på nattsstad och framstå som om jag vill att folt ska tycka synd om mig för de vill jag inte jag vill att foolk ska veta att jag är jätte lycklig med min kille vi har det hur bra som helt men i alla för hållanden kommer tiden som sätter än på test men ni kan vara lugna för vi klarar av detta och vi är starka med varandra och på 8 mils avstånd me.

amir jag älskar dig av hela hela min sjärl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0