mamma min mamma och us, du är inte värd att kalla dig för pappa !

läser allas bloggar om mammor och pappor, skulle me vilja skriva något sånt men har ingen pappa, har aldrig haft någon, inte som är värd titen far till mig. för mig finns han inte för mig är han död. bortspolad i egoistmens värld där bara väntan på den riktiga döden finns, väntan på den dagen man doserar för mycket narkotika. sist jag såg dig önskade jag att jag aldrig sökt upp dig. JAG! VARFÖR SKULLE JAG BEHÖVA GÖRA DET? SKA JAG SÖKA UPP MIN SÅ KALLADE PAPPA? NEJ! ALDRIG MER IGEN! skulle det inte vara i regel så att han skulle sökt upp mig? jo man tycker vell det men jag önskar mig inget mer än att han håller sig borta långt långt borta från mig jag hatar dig inte men jag älskar dig defenitivt inte heller inte ens tycker om dig lite. nej nej nej aldrig. du är död i mina ögon, du dog en gång för länge sen när jag va så liten att det ända jag minns från dig va när du skrek,  kastade porslin, blomkrukor och andra hårda föremål mot människor omkring dig. jag ogillar dig så hatiskt mycket för allt du gjorde mot min mamma.

och min mamma finner jag inte ens några ord i världen för att ens försöka förklara hur mycket jag älskar henne och jag vet att den kvinnan påverkar mig så enormt mycket och jag värdesätter henne högst av allt på jorden tack mamma för att du är min mamma. du är värd varända bokstav i titeln mamma, du är mer än mamma. mamma är bara ett påhittat ord som används på olika sätt omkring i hela världen, du är en av dom få kvinnor som verkligen är värd att kallas för mamma och jag önskar jag önskar mest i hela världen att jag blir som du. vill gå varje steg du går göra SAMMA GODA MAT som du gör, vill förstå dig dina tankar och varför du gör vissa saker. du har alltid satt oss barn i första hand. altid värdesatt oss mer än alla andra. jag ska bli som du mamma, min underbara älskade mor. kan fortfarande lägga mig bredvid dig i sängen och sova med dig för hos dig har jag alltid kännt trygghet. du har alltid varit min beskyddare från jordens farligheter. önskar ibland at jag kunde krypa ner med dig i soffan och vila mitt huvud mot dina lår och bara ligga där i soffan med filten updragen till huvudet och kolla på filmer med dig. jag älska varje dag med dig varje eviga dag jag har upplevt med dig och jag kommer alltid att uppskatta varje dag jag får med dig, kommer vara så glad i resten av mitt liv för att du är min mamma, min starka mamma. finns inga bra sätt att beskriva kärleken till sin moder. tror att dom man älskar mest går inte att finna ord till. det räcker liksom inte med att säga jag älskar dig det hjälper inte heller att skrika att jag faktist älskar dig så jävla jävla sjukt mycket som jag gör. och förlåt mig mamma för alla gånger mina ord slagit dig. jag har aldrig menat nogonting och det vet du, ocn förlåt för ala dom gånger som jag oroat dig. det va inte meningen för jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0