brev till förlorad syster (gammal blogg 22 maj 09 )

 

förlusten av dig va fruktansvärd. även nu saknar jag dig varje dag och ibland gråter jag när jag tänker på dig, gråter inte för att du är borta utan för att du är fri från jordens onska och den djävulska männskligheten. ta emot mig i paradiset syster vänta på mig jag kommer me komma men inte en. jag ska leva kvar här ett tag till och ta hand om familj och vänner, kanske skaffa mig en egen familj en dag. tania du ser mig varje dag du vet vad jag har gjort under som senaste 18 månaderna, ja vet att du brukar vara hos mig ibland. brukar inbilla mig att du står vid min sida och säger till mig när jag gör dummheter. men nästa gång du vanar mig syster, kan du då hjälpa mig att inte göra de me? jag drömde om dig herromdagen, att jag satt på msn och chattade och så loggade du in och satte på cam, de va de vackraste mina drömmar har visat mig, så sagolikt du lever gumman, så ljust och fint du har de, skulle vilja hälsa på dig där uppe i en dröm?? jag behöver inte fråga hur du mår för jag är supersäker på att du mår prima skinka som vi sa när vi va små. haha jag vet en sak tania, att när jag skrattar och är glad så skrattar du med mig. när jag gråter eller är arg över saker som händer så tröstar du mig och får mig lugn. kan du sända mig en männsklig ängel ? en som kan ta hand om mig och krama om mig när jag är rädd? för jag är de ibland fasten jag inte visar de så speciellt tydligt. tycker du att det som jag gör mot mig själv är bra? inte ? jag vet haha men syster du känner mig jag lever för dagen för i morgon kan vara min sista. ibland önskar jag, ja önskar ibland att jag va hos dig att vi återvände till jorden tillsammans som systrar, eller så återvänder vi inte alls. tania om du ska återfödas, kan du bli min dotter då? jag vill ge all min kärlek jag har till dig till min dotter, jas ak döpa henne efter dig faktist. hoppas jag får en dotter, Tania lisa .... tjaa, vet ju inte va mitt efternamn nommer vara men min dotter ska vara döpt efter dig eller så är de kanske du? de märker jag då. tania jag älskar dig och jag vet att du älskar mig, förlåt för att jag inte brukar prata me dig så offta, men mina tankar är hos dig ändå. jag vet att du finns hos mig nu och läser när jag skriver, gör du de? står du kanske bakom min rygg? kom tania kom, kom och sätt dig i mitt knä jag vill känna dina änglavingar kittla mot min hals mot mina kinder och ögonlock. syster tänk om du kunde skriva männskliga brev nu, skulle du ge mig ett svar på mitt brev till dig då?  va sulle du skriva? de får jag nog aldrig veta tyvärr. eller så kanske jag fantiserar om de någon dag när jag inte har något att göra. jag har så himmla mycket frågor om livet där uppe men jag vet att de är din och dina vänners hemlighet, ni får inte berätta om de hemliga landet ovanför, en dag ska jag berätta för dig att vi är återförenade, och älskade syster förlåt. förlåt förlåt förlåt för att jag så sällan besöker din gravsten. jag kallar den för din platts, du vet jag tycker det låter så sorjligt me graaaaav. ush, de är lite skrämmande. efter att du tog dina vingar och flög så har jag slutat att vara rädd för de, jag kännde din frihet och jag kände hur bra du mådde. tania, kan du skicka en ängel till min vän du vet vem? hon som jag älskar och kan ge mitt liv för, är lite orolig förstår du. och du vet tania att när jag inte mår speciellt bra så brukar jag tänka på dig, jag har dina bilder i rummet men du har  nog förhoppningsvis redan sett dom (:  en dag hoppas jag att jag kan ha ett hus, spelar ingen roll om de är stort eller litet, jag önskar mig iallafall att jag har ett hus så att jag kan ha en stor tavla på dig.  vill visa min dotter om jag får en ? - det är hon här som är din änlamoder. hon du har ditt namn av. Tania Tania Tania... syster jag älskar dig vi ses snart puss och kram din syster lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0