21/9

Jobbig dag idag, kan ännu inte riktigt förstå att du är borta. va vid din grav idag, amir följde med. vi köpte en vit ros till dig och tände ett ljus. hade velat se sitt smile ist för en gravsten det känns så jobbigt och på morgonen när jag stod och diskade satte amir på " ängel i hörnet" han är så bra att trösta mig när han tog mig i sina armar och höll om mig och lät mina tårar falla. jag önskar att du levde, att du kunde träffa han uppleva en sån underbar människa. jag älskar han verkligen och han har verkligen underlättat min dag. jag uppskattar varje sekund som han är med mig. finns inget mer att säga nu jag älskar dig syster vila i frid <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0