otroligt, obeskrivligt och underbart. bebis <3

 

skulle kunna blogga resten av mitt liv om denna lilla varelse men ska försöka samanfatta mina ord på bästa sätt, egentlige finner jag inga ord för att förklara en sån otrolig kännsla som detta. Så fantastiskt underbart det är få se den lilla näsan och den fina lilla munnen. att en dag få röra, strycka med fingrarna ömt över dina kinder och lätt kyssa dina små händer. sån otrolig kännsla att bära på et barn, inga ord kan ens beskriva bara världens alla mammor vet hur det känns att vara på första ultraljudet och se ens egen lilla skatt, den som är mer vädesatt en alla dyrbarheter, diamanter, guld, och skatter tillsammans. den ända människan på jorden som man verkligen skulle ge sitt liv till för att göra lycklig och må bra. sån otrolig vacker stund när man ser den lillas händer vinka och vifta till än i kameran, sparka med sina små fötter och röra på det lilla huvudet. nyfikenheten sprider sig i hela kroppen för att en dag få hålla i dig, få lära känna dig. ingen som bestämmer över hur man ska uppfostra sitt eget barn hur man ska lära den allt som finns att lära. det är bara dess föreldrar som gör. skapar efter egna minnen, upplevelser och kunskaper.

lilla älskling det spelar ingen roll vem du är hur du är eller vem du kommer att bli. jag älskar dig och kommer att kämpa för dig, ge dig mitt liv och leva för dig, andas varje andetag för din skull min ögonsten min skatt min ängel och världens allra finaste. tack, tack för att du valt mig som din  mamma. kommer stå vid din sida och alltid vilja ditt eget bästa. hoppas du tänker på det när du växer upp. jag ska påminna dig varje dag om hur mycket jag älskar dig min lilla ängel, min fjäril som fladdrar i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0