dream

ja jag hade en dröm en gång, jag bad om att få den till verklighet i ett brev till min bortgångna syster och några veckor därefter gick den i uppfylelse.

jag bad om e mänsklig ängel som skulle rädda mig från jordens bekymmer och en dotter/son att ge min kärlek till. jag bad om ett hus att hänga upp en tavla av min förlorade syster.

min dröm blev verklighet för några veckor därefter träffade jag min pojke som räddade mig från en hel del dåliga situationer. han fångade verkligen upp mig och såg till att jag inte skulle falla, jag blev gravid och vi har nu en egen lägenhet och jag har en bild av min syster hängandes på väggen. de va min dröm jag hade och med detta vill jag säga till er, sluta aldrig hoppas sluta aldrig dröma för de man verkligen vill ha kan man verkligen få om man önskar och hoppas och kämpar för det man vill. lycka till ge inte upp :)


denna låten styrker verkligen
http://www.youtube.com/watch?v=7zWfcK4W1rs&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0