morgon

sitter här me min kopp chockopopps och tuggar i mig frukost,
de har blivit sån grej nu att direkt när jag vaknar måste jag äta.
förr åt jag aldrig direkt när jag vaknade, sabina ligger inne i sängen och snarkar haha
A ringde nyss och berättade att vi fått en tidigare tid för att kolla könet.
tror att de blir en pojke jag är så inställd på det nu så jag vet inte va ja skulle göra om de va en flicka,
skulle bli så glad så glad :D de blir jag vad de än blir <3


äntligen hittade jag en perfekt kläning till nyår.
har haft svårt med det nu när magen är så stor.
har letat i flera veckor men nu äntligen är den beställd TACK ÄLSKLING <3<3

så vad tycker ni? tror ni att en gravid mage får plats här (A)

Kommentarer
Postat av: lisa

fin blogg lisa *) .. tror att bäbismagen kommer bli jätte fin i dne partyblåsan :)

2009-12-18 @ 15:26:20
URL: http://lissajosefina.blogg.se/
Postat av: anneli

tror magen blir jätte fin i den klänningen :) du får ta bild å lägga ut sen så ja får se hur det blev kram

2009-12-21 @ 19:36:42
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0